صبا

صبا
به وبلاگ من خوش اومدین
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبا و آدرس iran-saba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خوب اول عید شعبان رو بهتون تبریک می گم.

در این مورد خیلی برای دوتا بازان محترم سوال پیش اومده که چطور و چگونه و همچنین در چه صورت  در صد برنده شدن در دوتا بالاست ؟!!!

خوب اول باید یه توضیح مختصری بدم اینکه مهم نیست کی بازی رو میبره و کی بازی رو میبازه ... خیلی از دوستان به فکر کشتن هستند یعنی Kill بگیرند ولی من با Attach بودن موافق نیستم و پیشنهاد هم نمی کنم ولی باید بگم تو بازی هرکی هوشش بهتر باشه اون میتونه هم قوی باشه و هم برنده بشه ...

خوب زیاد از بحثمون جدا نشیم در مورد سوال باید بگم درصد پیروزی رو من به صورت زیر دسته بندی کردم البته شاید دیگران نظرات دیگه ای داشته باشند ولی نظر کلی من اینه :

تعداد درصد باخت درصد پیروزی
5 به 5 50% 50%
4 به 4 75% 25%
3 به 3 50% 50%
2 به 2 25% 75%
1 به 1 50% 50%
1 به 1 سبک حرفه ای 90% 10%

اما چرا دسته بندی بالا ؟

خوب حتما می پرسید چرا دسته بندی بالا رو انجام دادم ؟! برای هر کدوم دلیل میارم . ( از آخر به اول)

در سبک حرفه ای 1 به 1 درصد پیروزی پائینه چرا که حریفتون نا معلومه قراره چه حرکاتی انجام بده ضمنا این بازی منظورم برای حرفه ای هست.

در سبک 1 به 1 معمولی درصد متوسط است البته این درصد بالا و پائین هم میره چرا که اگه شما بمیرید کلی عقب میمونید و اگه طرف بمیره اون عقب میمونه بستگی به هوش شما داره.

در سبک 2 به 2 به دلیل اینکه حالت بازی nt هستش اگه بتونید در اولین فرصت حرکت Togher رو ( حمله دو طرفه و از این جور چیزا ) رو انجام بدید حالت اول 1 به 1 پیش میاد و اونا یه کم عقب میفتن پس یه کم خوبه و این شرایط برای شما هم هست.

در سبک 3 به 3 درصد نصف هست چرا که حالت بازی 3 طرف هستش و مثل حالت 1 به 1 و 2 به 2 میمونه که با یه حمله دو طرفه و ناگهانی درصد پیروزیتون بالا میره.

در سبک 4 به 4 درصد باخت کمی بالا میره چرا که علاوه بر اینکه حالت 3 طرفه هستش 2 بازیکن در یک خط میان اگه به Elf ها باشه دو نفر میرن بالا و اگه به Undead باشه دو نفر پائین میان. این درصد واسه اونی که توی لاینش تکی هست خیلی خطرناکه باید احتیاط کنه.

در سبک 5 به 5 در صد رو 50 به 50 در حالت عادلانه ما گفتیم اگه یکی وسط دو نفر پائین و دو نفر بالا باشن.

بازم میگم برد مهم نیست بازی رو زیاد به چشم بردن نبینید در ضمن به یاراتون و تیم حریف هم توهین نکنید بگید NooB چرا که شما هم که دوتا رو شروع کردید نوب بودید پس بدونید که چطور به اینجا رسیدید.

موفق باشید عیدتونم مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 23:13 ] [ صبا ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین. این وبلاگ در مورد همه چیز هست :) امیدوارم بتونه بهترین واسه شما باشه.
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 12536
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1